چرا موسیقی ؟!

خرید بک لینک

آخرین مطالب

    امکانات وب

    چرا موسیقی ؟!

    آن روز که حرف های " ناگفته " در گلویم می خشکید؛

    آن روز که احساس از ترس " سکوت " را فریاد می کشید؛

    آن روز که حرف می زدم، اما صدایی نداشت؛

    آن روز که نتوانستم بگویم " آه!" ... و نتوانستم بگویم " هورا! "؛

    آن روز که نتوانستم " شاد " باشم ... و ... " بگریم "؛

    آن روز که " زمان " نمی گذاشت و لحظه ها خشکشان زده بود؛

    آن روز که ...

    به راه افتادم؛

    باز هم " رفتن "؛ " شدن "؛ " حرکت " ؛

    " رقص لحظه ها "؛ " فریاد احساس های خفته " ؛

    " موسیقی! ".

    یک لحظه " فکر " پرسید : "چرا موسیقی؟"

    - نمی دانم؛ راستی "چرا موسیقی؟!".

    هر روز بعد از قدم زدن روی شستی های پیانو، در راهروهای تنگ و تاریک "فکر"م راه می رفتم تا شاید بفهمم:

    " چرا موسیـقی؟! ".

    پیش درآمد کتاب "تم درمانی"- رضا جوهری فرد- 1382

    گاه درنگ...

    ما را در سایت گاه درنگ دنبال می‌کنید

    برچسب: چرا موسیقی حرام است, نویسنده: بازدید: 314 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 9:47

    صفحه بندی